Nogle af mine kunder synes, jeg er skrap

De fleste siger, at jeg er engageret. Det er, fordi jeg brænder så meget for at skabe værdi for dine kunder, at jeg gerne udfordrer dig og tager en snak om, hvordan vi bedst gør det.

Jeg elsker ord

Men jeg er ikke kommafascist.

Det kan godt være, at alle kommaerne sidder, hvor de skal. Men hvis ikke dine kunder køber, er kommaerne ligegyldige. Du skal arbejde sammen med heykommunikation, fordi du vil have tekster og markedsføring, der virker. Ikke fordi du vil have pæne tekster.

Få hjælp til din markedsføring

Mennesker handler med mennesker. Jeg kan hjælpe dig med at blive knivskarp på, hvem du taler til, og skrive tekster, der giver dine kunder lyst til at læse, klikke og handle. Fordi de kan se fordelen for dem og mærke dig som afsender.

Se her, hvad jeg arbejder allermest med:

Web tekster

Godt indhold på nettet er afgørende for, om dine kunder finder dig og får lyst til at handle med dig. Og du skal tale meget mindre om dig selv, end du måske tror. Når jeg laver indhold til hjemmesider, nyhedsbreve eller sociale medier, er det altid med udgangspunkt i, hvad der er interessant for dine kunder og hvordan de læser på nettet.

Hvilke spørgsmål søger de svar på? Hvordan kan dine produkter eller ydelser skabe værdi for dem? I de fleste tilfælde skal vi luge ud i fagtermerne og undersøge, hvad kunderne spørger om, når du møder dem. Det er udgangspunktet for godt indhold.

Sociale medier

Facebook og LinkedIn er stedet at være, hvis du mener det. Men det er også tidskrævende. Når jeg spørger mine kunder, hvorfor de er på de sociale medier, er svaret alt for ofte: “Fordi de andre er der.” Og det er den værste grund til at oprette en profil. Det eneste, der er værre end ikke at være på de sociale medier, er nemlig at være der uden at være til stede.

Overvejer du at gå socialt, men har du ikke tiden til at være til stede? Jeg kan hjælpe dig med at afklare, om sociale medier er en kanal, der passer til dig, formulere en strategi eller producere godt indhold eller annoncer.

Nyhedsbreve

Der er masser af gode grunde til at sende nyhedsbreve til dine kunder. En af dem er, at det er den mest effektive markedsføringskanal overhovedet.

Hvorfor? Fordi dine kunder selv har bedt dig om at skrive til dem. Fordi de er oprigtigt interesserede. Ikke i dig – men i, hvordan dine produkter kan hjælpe dem. Mit tekstforfatterhjerte banker ekstra meget for stærk e-mail marketing – nyhedsbreve, der sælger. Jeg elsker simpelthen at skrive læselækre nyhedsbreve, der får folk til at bruge deres kostbare tid på at læse, klikke og købe. Jeg vil gerne skrive dine.

j

Presse

Redaktionel omtale er en billig og fabelagtig måde at markedsføre sig selv på. Ikke mindst fordi du fremstår mere troværdig i en artikel end i en annonce. Det svære er at overbevise medierne om, at du har en god historie. Presse er nemlig ikke bestillingsarbejde.

Derfor kan du opnå større resultater ved at få hjælp af en, der kender de journalistiske kneb og ved, hvordan du bedst rammer journalisterne. Det er i sidste ende dem, der beslutter, om din historie er interessant nok.

Tryksager

En tryksag er ikke bare en tryksag. Uanset om du skal bruge et visitkort, en folder eller et magasin, så er det færdige udtryk et aftryk af din virksomhed.

Grafisk design, billeder, tekster og papirkvalitet skal hænge sammen og give dine kunder et godt indtryk af, hvem du er, og hvorfor de kan få noget ud af at handle med dig. Jeg kan hjælpe dig med at få lavet lækre materialer med en grafisk tråd, der hænger sammen med din øvrige markedsføring.

Foto og video

Jeg kan næsten få nervøse trækninger, når jeg ser købebilleder. Rigtige fotos af situationer i din virksomhed er en meget vigtig del af at fremstå autentisk i din branding.

heykommunikation arbejder med både fotos og video til hjemmesider, sociale medier, tryksager og andet markedsføringsmateriale. Fordi jeg tror på, at det er en rigtig god investering at få taget sine egne billeder. Derfor finder du heller ikke et eneste købebillede i mit materiale.

w

Projektledelse

Står du med en større kommunikationsopgave i din virksomhed, kan det være svært at overskue, hvordan du får opgaven styret i mål bedst muligt. Derfor kan det være en fordel at få hjælp af en ekstern konsulent, som er vant til at samarbejde med udviklere, reklamebureauer og trykkerier og ved, hvad der skal tages højde for. Så kan du koncentrere dig om at gøre det, du brænder for.

“heykommunikation har været en uvurderlig samarbejdspartner og faktor for, at min drøm om en madblog blev en realitet. Jeg har fået en sammenhængende profil i alt fra hjemmeside til visitkort. Ann har gjort en stor indsats for at forstå mig og min forretning. Hun er professionel og har overblik og sans for detaljerne. Og så kan hun noget med ord og ideudvikling. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg vil søge råd hos heykommunikation igen. Det er fedt at have en fast samarbejdspartner, som engagerer sig i min forretning.”

Mette Forman

Madblogger, Det handler mest om mad

Hey, skal vi arbejde sammen om din opgave?

Kæmper du med en tekst, eller har du brug for indspark på din kommunikationsopgave? Så skriv til mig.