hey

[udråb for at skaffe opmærksomhed eller hilsen, når man mødes]

Det er det, heykommunikation handler om: god og imødekommende kommunikation, der skaber opmærksomhed.

Om heykommunikation

Jeg hedder Ann og det er mig, der sidder ved tastaturet i heykommunikation. Jeg hjælper virksomheder, der gerne vil udvikle sig, med kommunikation og markedsføring. Der er mange måder at gøre det på – sammen finder vi ud af, hvad der er den rigtige for dig og din forretning.

Min kernekompetence er tekster og god kommunikation i ord og billeder: på hjemmesider, i nyhedsbreve og i alle slags tryksager. Mit hjertebarn er e-mail marketing, men jeg elsker også at stå med en frisk og lækker brochure i hænderne.

Jeg bliver helt høj af at skabe kommunikationsprodukter, som giver værdi for dig – og ikke mindst dine kunder. Uanset om det er skarpe webtekster, nyhedsbreve, brochurer eller visitkort, så er jeg på toppen, hver gang jeg kan give en kunde high-five på en veludført opgave, som kunden er tilfreds med.

Jeg har en uddannelsesmæssig baggrund fra CBS, hvor jeg har læst sprog og virksomhedskommunikation. Inden jeg blev iværksætter, arbejdede jeg med markedsføring i bl.a. et stort, dansk energiselskab og i uddannelsesverdenen.

Mine kunder er små og mellemstore virksomheder i meget forskellige brancher. Jeg hjælper fx bloggere, trykkerier, ernæringsvejledere, kursusvirksomheder, forfattere og salgskonsulenter. Se eksempler på opgaver, jeg har løst for nogle af mine kunder her

God kommunikation er et håndværk

Det handler om meget andet end blot at kende forskel på en tankestreg og en bindestreg. For selvom alle kan skrive, så er det ikke alle, der har evnen til at tekstforfatte. For at kunne lave god kommunikation kræver det, at man kan tænke kreativt, ideudvikle og forstå kundens udfordring. Det er ikke nok, at ting ser flotte ud. Kundeforståelse, design og indhold skal følges ad.

Lad mig bare være ærlig: Selvom jeg løbende videreuddanner mig og labber ny viden om kommunikation i mig, er jeg ikke ekspert i det hele. Jeg har arbejdet professionelt med kommunikation og markedsføring siden 2007, og jeg har haft fingrene i lidt af hvert. Og jeg giver ikke op, før jeg har en løsning. Det, jeg ikke ved, hvordan vi løser, finder jeg ud af – eventuelt sammen med mit netværk af stærke samarbejdspartnere.

Jeg ser (for det meste) verden fra dine kunders synsvinkel

Det er afgørende for at kunne skrive tekster, der får dem til at læse, klikke og handle. Derfor gør jeg meget ud af at lære dig, din forretning og dine kunder at kende. Det kan være, at jeg udfordrer dine ideer eller kommer med ideer, du slet ikke selv havde tænkt på. Det er den pingpong, der giver et godt samarbejde.

Jeg interesserer mig for psykologien bag hvad der får mennesker til at handle – adfærd og designtænkning er en stor del af opgaven i at skabe god kommunikation. Mit hovedfokus er brugeren eller kunden af dit produkt – men med afsæt i din forretning.

Værdi for dig og dine kunder

Du kan bruge mig til at blive synlig for dine kunder. Med en klar og professionel profil kan jeg hjælpe dig med kommunikation, som giver værdi for dig og dine kunder. Så kan du koncentrere dig om at gøre det, du brænder for.

Jeg har kontor i Middelfart, men løser opgaver for kunder i hele landet.

“Vi har fået en virkelig pålidelig og skøn samarbejdspartner, vi har fået nye vinkler på ældre produkter, og vi har fået ærlige input, der har gjort os mere skarpe udi kunsten at skrive nyhedsbreve.”

Heidi Korsgaard

Redaktør og forfatter, Skriveværkstedet

Din kommunikation skal afspejle den, du er

Jeg gør meget ud af at tilpasse mine tekster, så det passer til den virksomhed, jeg arbejder for. Men vær klar til at blive udfordret. Jeg behandler din virksomhed, som var det min egen, og forholder mig til, om dine kunder får et realistisk billede af den.

Jeg arbejdede engang sammen med et auktionshus, der insisterede på at være Des med folk på deres hjemmeside. Men når kunderne besøgte auktionshuset, fik de en “nå, hvad så?”-hilsen, og det hænger jo ikke sammen.

Du fremstår langt mere troværdig og autentisk, når der er en sammenhæng mellem det, du kommunikerer, og det, dine kunder oplever, når de møder dig.

Hey, skal vi arbejde sammen om din opgave?

Kæmper du med en tekst, eller har du brug for indspark på din kommunikationsopgave? Så skriv til mig.